Website traffic statistics

středa 14. prosince 2016

JAK JSEM SE LEKNUL

  Sedím si doma u PC a zrovna jsem porůznu na Facebooku a jiných internetech publikoval několik kritických komentářů vůči politice strany a vlády, taktéž jsem hanobil nejvyšší představitele zemí Evropské unie a posměšně se vyjadřoval o vedoucí úloze Brusele a Berlína.

  Tu náhle slyším zvonek,tak jdu ke dveřím,podívám se do kukátka a krve by se ve mě nedořezal! Za dveřmi vidím dva policisty PČR v doprovodu našeho úsekového "blockleitera" . 




Pomyslel jsem si: "Spadla klec, Velký bratr si mě našel a za kritické smýšlení budu zatčen,odvlečen a vaporizován". 

  Smířen se vším jsem otevřel dveře. A k mému údivu mě policisté nepředříkali "Mirandu" (moje práva) a nezatkli mě, ale jen se ptali,kdy jsem naposledy viděl svého souseda. Ta úleva. To blaho si neumíte představit...   :-) 

   Ať to zkrátím: soused se už delší dobu neukázal venku, tak lidé v domě pojali podezření, informovali místně příslušného domovníka a ten zavolal policisty.
Nakonec přijela i Městská policie a mládenci z Hasičského záchranného sboru, aby společně otevřeli byt. 




Bohužel, obavy se naplnily, soused byl doma, bohužel už nějakou dobu mrtvý. 
Ale,to už je jiný příběh...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Vulgární, nebo dehonestující příspěvky budou smazány.