Website traffic statistics

pondělí 18. února 2019

PIZZA YES OSTRAVA - ILUZE A REALITA

   Dovolím si, vážení čtenáři, podělit se s vámi o svůj, bohužel negativní, zážitek ("zážitek") s dovezenou pizzou z ostravské Pizzeria Yes.

   Dokud jsem měl jen občasné problémy s tím, že řidič/dovozce měl třeba problémy s doručením (přijel na úplně jinou adresu a volal, kde jsem), tak jsem to přešel mlčením, neboť není jeho problém, když jej zaměstnavatel, Pizzeria Yes, nevybavil GPS navigací. 

Ovšem to, co se stalo v neděli 17.února 2019 mě vážně zarazilo. 
   Vždy si s dcerou objednáváme šunkovou pizzu, protože ji dcerka má prostě ráda. S touto pizzou jsme byli vždy, v poměru cena-kvalita (129,- kč) spokojeni a až na výše uvedený lapsus, jsem neměl ostravské pizzerii Yes co vytknout. 



    Protože jsem od této firmy otestoval i pizzu Quattro Formagi a nebylo to zlé, řekl jsem dceři, že si tentokrát dáme něco jiného, než její oblíbenou šunkovou a dcerka si podle nabídky na webu, vybrala pizzu č.53 Prosciutto Crudo. Takhle nějak ostravská pizzeria Yes presentuje tuto pizzu na svých webových stránkách: 



   Opravdu lákavé, že? Není divu, že si moje dcera vybrala právě tuhle dobrotu. No, dobrotu...

   Objednávku jsme učinili přes webové rozhraní pizzerie ve 13:30 hod a ani ne za 45 minut nám rozvozce pizzu a dvě limonády Mirinda dovezl. Řidič sympaťák, pozdravil, usměvavý, pizza v krabici zřetelně horká, nápoje krásně vychlazené, šofér dostal trinkgeld, rozloučili jsme, potud všechno v pořádku.  



Horší to bylo, když jsem doma pizzu otevřel.

Těšili jsme se na prezentovanou a námi objednanou pizzu č.53 a neumíte si představit to zklamání, když jsme v krabici našli TOHLE



Docela rozdíl, mezi nabídkou na webových stránkách a realitou, že? 

   Nejvíce mě mrzelo to zklamání mé dcerky, protože se stejně jako já, těšila úplně na něco jiného.
Co se týče chuti, pizza nebyla vyloženě nejedlá, to bych lhal, ale chutí připomínala tu levnější "šunkovou" pizzu, kterou si objednáváme jindy. Jasně, všichni víme, že i ta "šunková" nikdy šunku neviděla a je zřejmě použit levný šunkový salám, což je zřejmé i z ceny 129,- kč. Budiž, víme jak to chodí. Ale jímá mě předtucha, že v této pizze, kterou jsem doma otevřel, mnoho Prosciutto (Pršutu) také moc nebylo (porovnejte opět web presentaci a finální pizzu u mě doma).

Proscciutto, nebo-li Pršut.  


Takže tak :-( 
Původně jsem tento článek ani psát nechtěl.

Nicméně, když jsem se v neděli 17.2.2019 obrátil na Pizzeria Yes Ostrava přes jejich FB prezentaci (FB Timeline) nezareagovali nijak. Když jsem jim napsal zprávu, reakce opět nulová, byť si můj vzkaz přečetli.



   Myslím, že to o mnohém vypovídá, minimálně o tom, jaký je přístup manažerů, nebo majitelů k zákazníkům své firmy. Zákazníci totiž platí poctivými penězmi a očekávají za to poctivou službu, poctivý výrobek. 
Co se mé osoby týká, přestal jsem být dnem 17.2.2019 zákazníkem Pizza Yes

   
AKTUALIZACE (18.2.2019): 






2 komentáře:

  1. Tak to je drsné. Připálená placka namísto luxusní pizzy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako zákazník jsem u Pizza Yes Ostrava skončil, prostě si už od nich nic dalšího neobjednám a budu kupovat jinde. Tímto rozhodnutím a publikováním článku považuji věc za uzavřenou. Děkuji za váš komentář.

      Vymazat

Vulgární, nebo dehonestující příspěvky budou smazány.