Website traffic statistics

pondělí 18. března 2019

VELKÝ ÚTĚK KŘEČKA DŽEKA.

Noční drama z panelákového bytu v Ostravě - Dubině.

V neděli večer jsem byl unavený, šel dříve spát a tak náš křeček Jack dostal nějaké to chroupání a pamlsky dříve než obvykle.

Křeček Jack - foto z chovné stanice Royal Forte


Kolem 01.15 hod 🕐 v noci jsem se vzbudil a šel se vyvenčit. Cestou z WC se jdu podívat do klícky na Jacka (jak to vždy dělávám) a krve by se ve mě nedořezal. Dolní dvířka otevřená a po Jackovi ani vidu,ani slechu.🤔 Když jsem našemu křečkovi dával chroupání, zapomněl jsem spodní východ zavřít...

Křeček Jack u zmiňovaného východu.


PANIKA! 🤪
Rozsvítím, hledám, nikde nic. Na volání, naléhavé výzvy, sliby ani výhružky křeček Jack nereaguje 🤨 "Jak chceš", říkám si a jdu do postele. Za čtvrt hodiny vstávám a v obýváku na zem pokládám talířek s plátky okurek salátovek 🥒 a misku s chroupáním 🥣, vedle ještě chystám domeček, aby se Jack měl kam případně uchýlit. Odcházím zpět do postele.

Kolem druhé v noci jdu opět do obýváku, sednu si a naslouchám. Za televizní stěnou slyším šramot. Za chvilku vybíhá Jack a vesele rejdí po celém obýváku 🤣 Když jde oňufávat misku s okurkami, pokouším se ho chytit. Marně.
Jack prchá a schovává se někam za skříň nebo sedačku.

Nakonec mě napadne dát k okurkám proutěný válec, který slouží k probíhání křečka ve výběhu. Sedím potichu v křesle a vyčkávám. Jack jde opět oňufávat okurky, pak si všimne proutěného válce a vleze dovnitř. Neváhám, přiskočím, ucpu rukama oba konce válce a ve finále nespokojeně prskajícího křečka opatrně vylifruji zpět do klece.👍

Spokojený křeček Jack pozoruje okolí.


Jack dostává na usmířenou velký kus jablka 🍎, čtvrtku okamžitě schroupe (inu, při nočním pobíhání vytráví) a pak zaleze do domečku, kde hned usne.

Jsou 03.00 hod v noci, také jdu spát. 🕒
V pět hodin ráno 🕔 mě píská budík a já valím na ranní šichtu.


FOTO:

Chovná stanice Royal Forte Kružberk

Archív autora článku.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Vulgární, nebo dehonestující příspěvky budou smazány.